5 rzeczy, które chciałabym mieć w swojej kuchni vol.1

W moje ręce, a może i oczy, wpadła pewna notka. Ciekawa, nie powiem, ale nic a nic nie związana z jedzeniem – kosmetyczna wishlista (tutaj). I z ciekawości zabrałam się za szukanie tego, co i mnie by się przydało. Tyle, że nie w kosmetyczce, a w kuchni. To, co znalazłam, wystarczyłoby na jakieś 10 zachcianko-list i pewnie na 4 razy więcej okazji, bo przecież w każdym takim zapisie nie ograniczamy się do jednej rzeczy. Zrobiłam więc swoją, taką pierwszą… i już obiecałam sobie zakupy!

Untitled Banner

1. Robot kuchenny – Zacznę z grubej rury – już od dawna marzy mi się taki! Nawet spacerując kiedyś po galerii z książką z masłem, przerwałam rozmowę i wykrzyknęłam: „Boże, jaki piękny robot kuchenny!” – i zapragnęłam taki mieć. Tamten był różowy, ale stwierdziłam, że do mojej kuchni, tej w przyszłości oczywiście, taki będzie pasował idealnie.

W każdej innej rzeczy podam ceny, tutaj nie – bo nawet nie myślę o takich pieniądzach – zwłaszcza, że będzie to na pewno zakup długo planowany, na wiele lata.

2. Wyciskarka do soków – oczywiście zdecydowanie wolę wszystko miksować, jednak od czasu do czasu, gdy potrzeba mi wyłącznie soku, np. z cytryny, grejpfruta czy limonki, chciałabym mieć coś, co nie da mi pobrudzić sobie rąk. Tę ze zdjęcia znajdziecie tu; cena: 29,00 zł.

3. Szklana misa – duża i okrągła, w której pięknie prezentowałyby się sezonowe owoce, a w zimie służyłaby za misę na słodycze, świąteczny stroik lub inne dekoracje. Dostępna tu; cena: 29,99 zł.

4. Foremki do lodów – oj, chciałabym jeszcze przed końcem wakacji je zdobyć i wypróbować – nie ma przecież nic lepszego niż wykonanie własnej roboty lodów. Foremkę znajdziecie tu; cena: 9,99 zł.

5. Koktajlowe szklanki – takich rzeczy w kuchni nigdy dość, szczególnie jeśli ktoś, tak jak ja, miksuje co kilka dni. Zawsze chciałabym, żeby to, co serwuję, nie tylko smakowało, ale i pięknie się prezentowało. A to w dużej mierze zależy właśnie od naczynia. Tę wysoką dostaniecie tu, a niższą tutaj. Ich ceny to kolejno: 5,99 i 4,99 zł.

Dajcie znać, czy podobają Wam się moje propozycje. Może sami korzystacie już z którejś i polecacie? A może jesteście niezadowoleni i ostrzeżecie mnie przed niefortunnym zakupem? Nie krępujcie się, piszcie!

2 thoughts on “5 rzeczy, które chciałabym mieć w swojej kuchni vol.1

  1. Cześć Justyna właśnie pracujemy nad serwisem, który służy dokładnie do tego co zrobiłaś w tym poście czyli do tworzenia wishlist. Fajne jest to, że od każdego iWisha czyli rzecz, którą chcesz dostać podpinamy unikalny numer rachunku bankowego dzięki czemu możesz zbierać na wszystkie rzeczy.
    Na razie jesteśmy w zamkniętej wersji beta ale jeżeli byś skorzystała z naszego narzędzia było by nam bardzo miło. Założyć konto możesz tutaj https://iwisher.pl/register hasło dla beta testerów to: chcę testować. Jakbyś miała jakieś pytania odnośnie aplikacji to pozostaję do dyspozycji.

    Lubię to

Skomentuj

